18 Ocak 2011 Salı

YULAFLI KITIR KURABİYELER MİS GİBİ TARÇIN KOKUYOR

Bir Tarçın sevdası başladı ki sormayın gitsin. Diyete başladığım 5 ay öncesine kadar bu denli bir tarçın sevdam yoktu. Ta ki şeker dengemi korumak adına Diyetisyen Derya Dinçer tarafından yeme planıma tarçın ilave edilene dek.....
İkindi yulaflı yoğurt ve meyve yanında, akşamları meyve ve yoğurt kenarında derken acaip güven veren bir ilişki oldu (yani azıcık seviyeli hehehehe ). Çünkü tarçın beni üzmedi, şekerimin düşmesine izin vermedi, hani biz bayanların tatlı nöbetleri vardır ya, onları yaşatmadı.Ben de tarçına güvendim.
Mesela akşamüstleri illa meyve ve yulaflı yoğurt gerekmiyor. Çok keyifli bir YULAFLI TARÇINLI KURABİYEM var.

1 su bardağı yulaf
1 yumurta
1/2 bardak tam buğday unu
1 bardak çavdar unu
1 kaşık tarçın
1/2 bardak kuru üzüm
bir tutam tuz, azıcık toz zencefil

bunları hep birlikte karıştırıp, toplar halinde fırın tepsisine diziyorsunuz. 180 ' fırında 20 dk kadar pişirip afiyetle yiyorsunuz.

Çayın yanında keyif yaparken benim içinde bir bardak çay içiyorsunuz.

2 yorum:

  1. bu tarifin sonucu gerçekten çok başarılı, denedimde söylüyorum yanlış anlaşılmasın lütfen :)
    meltem...

    YanıtlaSil
  2. Ben bunu denedim. Çook lezzetli. Çayla tadına doyum olmuyor.

    YanıtlaSil